دانلود کتاب راهنمای مطالعه بیولوژی IB Biology Study Guide: 2014 edition: Oxford IB Diploma Program (کد: RRPN133513 )

7,000 تومان
تعداد: 

دانلود کتاب راهنمای مطالعه بیولوژی IB Biology Study Guide: 2014 edition: Oxford IB Diploma Program

  1. مشخصات کلی کتاب ارائه شده
    file type نوع فایل pdfPDF
    book sheet تعداد صفحات 209 صفحه
    barcode شابک

    ISBN: 0198393512

    ISBN-13: 978-0198393511

    authors نویسندگان Andrew Allott
    sizefile حجم فایل 28 MB
    زبان کتاب انگلیسی
    سال ویرایش/انتشار ویرایش 2014
    price قیمت کتاب در سایت اصلی و خارجی 35 الی 48دلار
    xmas 13 مزایای و وجه تمایز این کتاب  این کتاب با کیفیت متن و تصاویر عالی و اصلی بوده و با ضمانت فروخته می شود.
    note توضیحات فايل کتاب فوق، با کيفيت عالي و قابل اجرا و انتقال بر روي کامپيوتر، تبلت و موبايل مي باشد. امکان جستجو و کپي متن و همچنين ذخيره تصاوير از ديگر ويژگي هاي اين محصول مي باشد.

توضیحات کتاب:

This comprehensive Study Guide reinforces all the key concepts for the 2014 syllabus, ensuring students develop a clear understanding of all the crucial topics at SL and HL. Breaking concepts down into manageable sections and with diagrams and illustrations to cement understanding, exam preparation material is integrated to build student confidence and assessment potential. Directly linked to the Oxford Biology Course Book to extend and sharpen comprehension, this book supports maximum achievement in the course and assessment.

- Fully comprehensive and matched to the new 2014 syllabus
- Concise and focused approach simplifies complex ideas, building truly confident understanding
- Clear and explanatory style uses plenty of visuals to make each concept accessible, easing comprehension
- Build a strong foundation of assessment skills, strengthening potential with integrated exam questions
- Develop assessment confidence, drawing on thorough assessment support and advice
- Clear and straightforward language helps EAL learners focus on the Biology

About the Series:
Written by IB examiners, Oxford IB Study Guides effectively reinforce key topics in a concise, user-friendly format, cementing understanding. Aligned with current syllabuses these indispensable books effectively prepare learners for assessment with revision support, past paper questions, and exam strategies.

ملاحظات: 

از طریق شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید

کانال تلگرام ما